OFERTA EMAG DE BLACK FRIDAY: NU MAI PUȚIN DE 3 MILIOANE DE PRODUSE

eMAG, cel mai mare magazin online de pe piaţa locală, estimează vânzări de 400 mil. lei în data de 16 noiembrie – când va organiza evenimentul de shopping Black Friday, o creştere de 40 mil. lei faţă de anul precedent, a declarat Iulian Stanciu, CEO al companiei în cadrul unei conferinţe de presă.

eMAG, cel mai mare magazin online de pe piaţa locală, estimează vânzări de 400 mil. lei în data de 16 noiembrie – când va organiza evenimentul de shopping Black Friday, o creştere de 40 mil. lei faţă de anul precedent, a declarat Iulian Stanciu, CEO al companiei în cadrul unei conferinţe de presă.

“Este o creştere care bate creşterea consumului. Consumul a crescut în România cu 5%, noi avem o creştere estimată mai mare”, a declarat Stanciu.

Oferta va include 3 milioane de produse, disponibile de la eMAG dar şi de la 6.000 de firme care sunt prezente în platforma eMAG Marketplace.

SHARE