ÎNTÂLNIRE LA MEN CU ASOCIAȚIILE PĂRINȚILOR

Modalitatea de organizare a claselor, necesitatea adoptării unui Cod de etică pentru învăţământul preuniversitar, admiterea absolvenţilor ciclului gimnazial în învăţământul liceal, integrarea reală a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale au fost unele dintre temele abordate marţi în cadrul întâlnirii reprezentanţilor Ministerului Educaţiei Naţionale cu membrii Federaţiei Naţionale a Asociaţiilor de Părinţi – Învăţământ Preuniversitar (FNAP-ÎP).

“În cadrul întrevederii, la care a participat secretarul de stat pentru învăţământ preuniversitar, Ionel-Florian Lixandru, au fost dezbătute următoarele măsuri având drept scop creşterea calităţii educaţiei din România: modalitatea de organizare a claselor, necesitatea adoptării unui Cod de etică pentru învăţământul preuniversitar, admiterea absolvenţilor ciclului gimnazial în învăţământul liceal, integrarea reală a copiilor cu CES, susţinerea profesorilor de sprijin şi a consilierilor şcolari, precum şi alte modalităţi de creare a unui mediu propice creşterii performanţei elevilor din unităţile de învăţământ de stat”, se arată într-un comunicat de presă al MEN.

SHARE