CUM SĂ SLĂBEȘTI ÎN 4 PAȘI

Vrei sa slabesti usor cateva kilograme pana la un eveniment important sau ca sa te pregatesti de plaja? Intrebarea este: te accepti asa cum esti si scoti mai tarziu tag-urile de la pozele de pe Facebook, te infometezi sau respecti recomandarile noastre simple? Da, banuiam ca vei alege ultima varianta!

Ti-am pregatit un plan in patru pasi despre cum sa slabesti usor fara sa te infometezi, fara sa elimini anumite grupe alimentare din dieta si fara sa-ti petreci toata ziua la sala de fitness. Mai mult, urmatorul plan poate deveni un stil de viata pentru tine.

Respecta urmatoarele sfaturi de la nutritionisti si antrenori si introdu-le in programul tau timp de sapte zile consecutive. Daca incepi chiar astazi, peste o saptamana vei arata si te vei simti mult mai bine si mult mai usoara!

Bea multe lichide, in special apa!

Apa este bautura cea mai recomandata pentru slabire deoarece nu contine calorii sau carbohidrati si are o cantitate foarte mica sau deloc de sodiu comparativ cu alte lichide (sucuri de fructe, bauturi energizante). Astfel, organismul tau nu mai este fortat sa retina apa si sa te baloneze. Mai mult, chiar te ajuta sa elimini excesul de apa si iti stimuleaza metabolismul. Poti sa adaugi in paharul cu apa si cateva felii de lamaie si frunze de menta pentru mai multe beneficii.

Exista si anumite produse care te ajuta sa slabesti usor si sanatos (suplimente, ceaiuri, shake-uri) insa trebuie sa fii atenta ca acestea sa ii furnizeze organismului vitaminele si mineralele esentiale si sa contina un numar foarte scazut de calorii. Citeste mai multe informatii despre cum sa slabesti usor aici.

De asemenea, unii doctori sustin ca o ceasca de cafea neagra consumata cu o ora inainte de antrenament te va face sa dai si mai mult randament. Astfel, nu esti nevoita sa renunti la acest obicei (doar evita indulcitorii).

Fa exercitii cardio 30 de minute pe zi

Orice antrenament care iti creste rata metabolica a inimii te va ajuta sa slabesti. Insa vei arde mai multe calorii daca alegi niste exercitii cardio care iti antreneaza simultan mai multe grupe de muschi.

Ia in considerare urmatoarele trei antrenamente: spinning, cardio kickboxing si boot-camp workout. Vei pierde circa 300 de calorii si iti vei tonifica bratele, picioarele si abdomenul.

Dormi cu 30 de minute mai mult pe noapte

Fie ca dormi 5 sau 8 ore, 30 de minute in plus te pot energiza: te vor ajuta sa faci alegeri alimentare mai sanatoase (fara sa apelezi la un produs cu mult zahar dimineata, de exempu) si sa rezisti cu brio la sala de fitness. Un somn odihnitor de 7,8 ore iti stimuleaza metabolismul si iti ofera un tonus muscular mai bun (avand in vedere faptul ca organismul construieste masa musculara in timpul odihnei).

Consuma somon la pranz

Somonul contine nutrimente care cresc tonusul muscular si ofera stralucire pielii (contine vitamina D, B6 B12 si B3, seleniu, fosfor, magneziu). Are putine calorii, grasimi si nu contine carbohidrati, fiind o sursa foarte buna de proteina. Iar grasimile acestui tip de peste ajuta la imbunatatirea tranzitului intestinal. Asa ca poti consuma fara griji somon ca o alternativa la carnea rosie!

Sursa: ghiduldesanatate.ro

SHARE